BoxNow

Куриерски услуги

1. Въведение:

В следващите редове ще Ви запознаем с две допълнителни услуги, които се предоставят на всеки от партньорите на BOX NOW, а това са именно: Препращане & Пренасочване

2. Дефиниции:

Препращане:

При тази услуга куриерската компания предлага на крайния клиент възможността да избере допълнителна опция за взимане на пратката, като клиентът бива уведомен чрез SMS/Viber за това и може да избере точно определен BOX NOW автомат за доставка. Това е възможно в случаи, когато Доставката до адрес не е налична (въз основа на името на услугата - пратката се "препраща").

Пренасочване:

Тази услуга предлага възможност за удължаване на срока за Доставка до адрес, в случай че клиентът отсъства. С тази услуга шофьорът на куриерската фирма ще има опцията да остави пратката на клиента в най-близкия BOX NOW автомат посредством приложението за куриери (пратката на клиента се "връща обратно" към автомат на BOX NOW).

3. Изпълнение:

Препращане:

Стъпка 1: Сканиране на поръчката

Товарителницата се сканира още при взимането на поръчката от склада на партньора. По този начин данните за клиента (име, имейл, адрес & телефонен номер) успешно се записват в системата.

Стъпка 2: Намерете най-близкия автомат

На база на получената информация се изпраща заявка към BOX NOW API, като спрямо зададения адрес на клиента се проверява съответния район за най-близък автомат за доставка.

Стъпка 3: Потвърждение за избор на автомат

След като най-близкият автомат бъде открит (посредством API) при предварително зададен радиус на търсене, клиентът ще получи известие чрез SMS/Viber, предлагащ му възможността да избере BOX NOW автомат.

**Имайте предвид, че клиентът може да избере автомат от картата с BOX NOW автомати, в случай че този по подразбиране не работи (това зависи от крайното изпълнение).

Стъпка 4: Създаване на товарителница

Последната стъпка след потвърждението от страна на клиента е автоматичното принтиране на товарителницата. Поръчката се доставя до автомата, избран от клиента.

Пренасочване:

Следващият пример е свързан с използването на услугата BOX NOW в приложението за курирери.

Стъпка 1: Избери BOX NOW

След като шофьорът потвърди отсъствието на клиента, той може да отвори приложението и да избере услугата BOX NOW. Once the driver of the partner-courier confirms the customer's absence, he can go to his app and select the Box Now service.

Стъпка 2: Намерете BOX NOW автомат

След като услугата BOX NOW бъде избрана, приложението автоматично ще открие най-близкия автомат (посредством API) в радиус от няколко метра, за да може шофьорът да завърши доставката на поръчката. Единственото, което е необходимо да направи той, е да потвърди или откаже.

Стъпка 3: Създаване на товарителница

Когато автоматът бъде намерен и избран, информацията за доставка автоматично ще бъде обменена между приложението и BOX NOW (посредством API) и ще се създаде номер на товарителница.

Стъпка 4: Доставка до BOX NOW автомат

Шофьорът вече е готов да достави пратката. Това, което трябва да направи, е да отиде до избрания автомат (използвайки навигацията) и да следва следните инструкции:

- Въведете номер на товарителницата + числова комбинация (предоставена от BOX NOW), за да отворите шкафче с определен размер.

- След като поставите пратката в съответното шкафче, шофьорът трябва да въведе отново номера на товарителницата + числова комбинация (предоставена от BOX NOW) за потвърждение, че пратаката е доставена. Този процес се повтаря толкова пъти, колкото пратки са необходими да бъдат доставени.

Стъпка 5: Customer notification

От момента, в който пратката бъде успешно доставена до автомат, BOX NOW информира клиента за това и той може да получи пратката си, имайки необходимите данни (ПИН, избран автомат и др.)

**Ако пратката не е взета от клиента, BOX NOW ще я върне обратно в склада на партньора.

4. Помощ:

Ако имате някакви въпроси, свързани с използването на куриерските услуги, моля свържете се с нас на следния мейл: integrationsupport@boxnow.bg